Після створення сайту виникає запитання: «Що робити далі? Сайт створений, а людей на ньому немає, бізнес стоїть на місці…». І тут на допомогу приходить контекстна реклама Google Ads, на мою особисту думку, найкращий спосіб просування сайту та вашого заробітку. У цій статті я спробую розповісти, що це за вид реклами, її плюси та мінуси, а також її вартість.
Контекстна реклама Google Ads (раніше вона називалася Google AdWords) — це реклама ваших товарів та послуг у пошуковій системі Google і на сайтах партнерах.
Коли користувач набирає запит у пошуковій системі, зверху та в самому низу йому показуються оголошення рекламодавців. Наприклад, якщо користувач шукає ветеринарну клініку та набирає у пошуку запит «ветеринарна клініка», йому показуються рекламні оголошення ветеринарних клінік. Така реклама не викликає негативних реакцій, не дратує, не нав’язує, а допомагає знайти людині те, що вона сама шукає.
Також існує мережа сайтів, які є партнерами Google за показом об’яв. На сайтах пошукових партнерів реклама може відображатися поруч із результатами пошуку, а також на інших відповідних запитах сторінках. У налаштуваннях можна вимкнути показ оголошень на партнерських сайтах, залишивши лише в пошуковій системі.
Контекстна реклама в даний момент є одним з найдієвіших способів залучити зацікавлених відвідувачів на ваш сайт. Вона показується лише тим, кому цікава, вона наводить лише тих користувачів, які зараз шукають саме ці послуги або товари. Така реклама в багато разів перевершує всі відомі види реклами в Інтернеті.
Швидкий старт. Створення контекстної реклами займає від одного до кількох днів. Як тільки рекламні оголошення почнуть показуватися, ви одразу отримаєте результат, на сайті одразу з’являться перші відвідувачі.
Доступність. Контекстна реклама підходить практично всім, особливо популярна у малого та середнього бізнесу, тому що ви самі вирішуєте, скільки ви можете дозволити собі витратити грошей на рекламну компанію. Ви платите лише за клік за вашим оголошенням та переходом на ваш сайт, а не за покази. Розмір витрат залежить від того, як часто користувачі переходять на сайт, натискаючи на оголошення.
Перш ніж оголошення Google Ads з’явиться на сторінці, вона бере участь в аукціоні оголошень. Так називається процес, у ході якого визначається, які оголошення та в якому порядку будуть показані. Це складний процес і докладно описувати я його не буду, скажу тільки, щоб ваше оголошення отримало більш високу позицію, необхідно, щоб воно було грамотно і якісно складено, а також ставка (ціна за клік) була вищою, ніж у конкурентів.
Ціна за клік буває різною і вона постійно змінюється. Все залежить від товарів та послуг, які ви пропонуєте. Чим більше у вас конкурентів, тим дорожчий клік.
Але насправді не все таке страшно, як описується. Багато моїх замовників, які спочатку сумнівалися у створенні контекстної реклами, зараз задоволені, і не шукають інших шляхів для залучення відвідувачів на свої сайти.
Ви визначаєте, скільки грошей ви готові витратити в місяць на рекламу, раджу починати з мінімальної суми. Вже за кілька днів можна вирахувати, скільки потрібно витрачати грошей на місяць, щоб реклама працювала ефективно. Ви побачите, скільки відвідувачів приходить на сайт за певну суму грошей, скільки коштує клік на вашу рекламу.
Гнучкі налаштування. Тут можна показувати оголошення користувачам певних областей, регіонів або міст. Наприклад, якщо ви живете в місті Києві і ваш бізнес спрямований тільки на мешканців Києва, в налаштуваннях вказується показ оголошень тільки для мешканців Києва. Також можна налаштувати показ оголошення в певний годинник, наприклад з 9 ранку до 18 вечора.
Завжди можна додати ключові слова, змінити текст оголошення та найголовніше, ви можете вимикати рекламу у будь‑який час та включати її назад. Наприклад, цього місяця ви плануєте поїхати і не хочете, щоб реклама працювала. Ви просто її відключаєте, і вмикаєте назад при поверненні.
Усіх плюсів цієї реклами не опишеш, скажу тільки що це найефективніший вид реклами.
Вартість налаштування та ведення контекстної реклами Google Ads залежить від обсягу робіт.